top of page

Zkušenost s Bohem - vyslyšení modliteb

Život člověka se skládá z příběhů a já vám povím, jak Bůh vedl a stále vede můj život.

A1.png

Jednoho dne v práci za mnou přišel jeden spolupracovník, abych mu půjčil klíče od umývárny, že potřebuje umýt auto. Já jsem mu to z legrace nepůjčil, a on se na mne hned velice rozčílil a proklel mě i s mým Bohem, a že to řekne mému kazateli, aby mne vyloučil. Byly to velice urážlivá slova, které vyslovil. Spolupracující se připojili na moji stranu, a že si na něj budou stěžovat. Já jsem jim řekl, ať se o to nestarají, že je to věc mezi námi. Já jsem se nemohl ani omluvit, neboť on mě nepřipustil ke slovu. Já jsem se v duchu za něho modlil, aby se mu v rozčílení něco nestalo. V noci jsem nemohl spát a neustále jsem prosil Pána, abych se mu mohl omluvit. Ráno když jsem přišel do práce, tak moje první cesta byla za oním spolupracovníkem. Byla ještě tma a na dvoře pracoviště v půli cesty jsme se oba potkali a on první mě odprošoval, abych mu odpustil včerejší den, že nemohl spát. A tak jsme se na dvoře objímali, a kdyby nás někdo viděl, tak by si asi myslel, že jsme se zbláznili. Od té doby jsme byli nejlepší kamarádi. Díky Bohu za to.

M.G.

Náhodné ukázky
Nedávné příspěvky
Archív
Klíčová slova
No tags yet.
bottom of page