top of page

Život tropí hlouposti a my se v tom utápíme

Kdo z vás se někdy nedostal do konfliktu s nějakým člověkem. Buď vlastní vinou, nebo vinou toho druhého. Já se držím hesla „SMÍŘIT SE S BOHEM A S LIDMI“

Píši vám svůj příběh s Bohem - jednoho dne jsem se dostal mým neuváženým činem do konfliktu s jedním člověkem. On mě proklel a vyhodil z domu a zakázal mi vstup přes jeho práh. Mě to velice mrzelo a hledal jsem cestu ke smíření. Použil jsem k tomu jeho manželku, ale ta mi řekla, abych se mu zdaleka vyhýbal, že je schopen všeho. A tak jsem se obrátil s prosbou k Pánu Bohu, aby mi pomohl tuto situaci řešit. Kdykoli jsem procházel v blízkosti jeho domu prosil jsem Pána o zásah. Trvalo to asi tři měsíce, když jsem šel v blízkosti jeho domu. Najednou se otevřeli dveře a pán domu vyšel, on viděl mě a já jeho. Byli jsme od sebe vzdáleni asi 50 m. Já jsem se pokusil udělat krok směrem k němu a on udělal krok ke mně a začali jsme se přibližovat k sobě až na vzdálenost asi 2 m a začali jsme spolu hovořit. V tom vyběhla jeho manželka a když nás viděla spolu, tak úplně zkameněla. Nemohla ani mluvit. Později se mě ptala jak jsem to dokázal. Já jsem jí řekl, že to udělal Pán Ježíš. Modlitba má velikou moc. Nyní je to ten nejlepší přítel jakého jsem poznal. On pro mě dělá takové věci, že by to neudělal ani vlastní bratr. Díky Bohu za něj.

Proto bych chtěl tímto dát každému impuls, abychom vše vložili do Božích rukou a on to zařídí. Mám hodně zkušeností s Bohem i lidmi.

Bůh vám žehnej. Funguje to – zkuste to!!

M.G.

Boží rada: „, Toto vám píši, kteří věříte v Syna Božího…a máme pevnou důvěru, že nás slyší kdykoli ho o cokoli požádáme ve shodě s jeho vůlí,že nám to dá.“ (1. Jan 5,13-15.)

Náhodné ukázky
Nedávné příspěvky
Archív
Klíčová slova
No tags yet.
bottom of page